,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 3 czerwca 2022

Myśli pozytywne 2022 (czerwiec) ......

  Jak ten czas gna do przodu ... kolejna myśl pozytywna ujrzała światło dzienne, myśl na czerwiec oczywiście. Przypomnę, że to wymianka ,,Myśli Pozytywnych 2022,, na Grupie  ScrapLejdis (Fb).

Komódka, którą przysłała mi Kasia i myśl czerwcowa .....


A to moja myśl pozytywna dla Kasi .....



Niech moc i pozytywne myśli będą z Wami .....




2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(