,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 1 czerwca 2022

Kartki w stylu Glamour ......

No nie wiem czy moje kartki to ten styl ale ..... jest odrobina luksusu i miszmasz :) 

,,Styl glamour bazuje na nietypowych i nieoczywistych połączeniach, które odpowiednio zestawione, potrafią idealnie ze sobą współgrać. Dlatego też jest to doskonała propozycja dla miłośników nowoczesności wymieszanej z luksusem i miszmaszem. Na pierwszy rzut oka to się całkowicie wyklucza.
Dominujące kolory to róż, fiolet, czerwień, turkus, połączenie czerni z bielą no i najważniejsze - złoto, srebro.,, (wyczytane w internecie).

Tym razem łatwo nie było ...
Pierwsza kartka (z odrobiną srebra) wg mapki ze Zmagania 106 (film na końcu posta), druga kartka (kapiąca złotem) wg mapki z TEGO Zmagania.











Zmagania mapkowe nr 106 (kartka ze srebrem) i Zmagania mapkowe nr 45 (kartka kapiąca złotem)  TUTAJ


Lubię trzymać się mapki ale czasami ,,schodzę z drogi,, bo ... robię z tego co mam na stanie, no i nie zawsze mi to pasuje dlatego kombinuję by jakotako wszystko grało. 
Wiecie co jest w tej mojej zabawie z mapkami i kolorami najlepsze?
To, że mi się jeszcze chce ..... :)


3 komentarze:

  1. Świetne kartki.
    Nie ma to jak blog :-), oglądałam te kartki (pierwszą na pewno) na fb. Jednak dopiero tutaj dobrze się im przyjrzałam. Do Euniki zaglądam jednak jeszcze nigdy nie zdobyłam się na wykorzystanie którejś z mapek.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, kartki bardzo mi się podobają, zwłaszcza pierwsza. Mapki to fajne wyzwanie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Styl jaj zwał tak zwał ale kartki mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(