,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 30 maja 2022

Pudełko-torebka .....

 Live, który prowadziła Ela (Grupa ScrapLejdis - pierwsza nazwa Scrapuj z Actionem, Fb.) zaowocował u mnie takim oto pudełkiem :)


Pierwszy raz miałam do czynienia z taką formą pudełka/torebki/kuferka (jak się zwał tak się zwał, wiemy o co chodzi). Kiedyś ,,szalałam,, z kuferkami Marty, tym razem podejdę do tematu ,,chłodno,, (sytuacja chwilowo mi nie pozwala bawić się bardziej pracochłonnymi projektami) :) Najtrudniej zrobić coś pierwszy raz. Następne, jak się załapie co i jak, będzie zrobione szybciej bo w sumie łatwe






  TUTAJ  (na Pintereście) zgromadziłam pudełka, kuferki i podobne, które do tej pory zrobiłam (jest tam też tutorial zdjęciowy do kuferka). 


Co się dzieje z komentarzami ,,widmami,, w końcu załapałam. Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział jak je odzyskać niech zajrzy do Małgosi.



3 komentarze:

  1. Kuferek - pudełko wygląda niezwykle imponująco !!! Cudeńko !!! Lecę do Małgosi i dziękuję za link, bo u mnie też komentarze robią sobie co chcą. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, kuferek prezentuję się wyjątkowo pięknie. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka rewelacyjna! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(