,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 28 maja 2022

Kalendarz adwentowy 2022 (Maj) .......

   Zabawa u Splocika :) Dzisiaj Maj i dwie karty z motywami i numerkami. 


Karmnik (7)          Bałwanek (19)


Karmnik trochę mało widoczny ale jest .....



Dwie razem dla Splocika. Karty przechowuję w odpowiednim pudełku i w nim będę pokazywać to co już zrobione.




(TUTAJ zasady zabawy)


 

Miłego weekendu .....



3 komentarze:

  1. Kolejne piękne karty z motywami do Kalendarza wykonałaś. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu. :)
    Zaglądaj w edycji bloga do komentarzy w spamie, bo one tam są, a w poczcie jest potwierdzenie, że ktoś napisał komentarz.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, śliczności. Karmnik nieważny, skoro jest taka cudna sikorka - nie wiem, co te ptaszki mają w sobie, że tak bardzo je lubię.
    Co do komentarzy, to wpadają do spamu na bloggerze, zajrzyj do mojego ostatniego posta, tam piszę jak je odzyskać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz będzie wyglądał wspaniale! Śliczne elementy stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(