,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 16 lipca 2022

Pudełko-koszula .....


Albo szukać nie potrafię (a wiem, że dobra w tym jestem) albo nie ma rozpisanych wymiarów na taką koszulę. Po niemiecku do dziesięciu liczyć potrafię (hura!) więc coś tam zrozumiałam ale niestety nie wszystko. Spróbowałam rozrysować sobie schemat ..... za trzecim podejściem chyba mi się udało (tak myślę). 


Tutaj pierwsze podejście, wymiary do zmiany no i papier ma za dużą gramaturę. W tym projekcie zastosowano elementy origami wiec papier powinien być odpowiedni.


Jako że zostaje mi sporo pasków spróbowałam też zrobić opakowanie na jedną czekoladkę (Pinterest to skarbnica z takimi drobiazgami).









Przyjemnego weekendu całego ....




9 komentarzy:

  1. Wow, jakie fajne, nareszcie jakaś męska wersja pudełeczka, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, jesteś rewelacyjna w tworzeniu tych niebanalnych pudełeczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe rozwiązanie i najważniejsze, że poradziłaś sobie mimo wszystko. Pudełeczko wyszło śliczne i bardzo męskie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Stawiasz przed sobą zadania i pokonujesz wszystkie niespodzianki :-)
    Miłego tgodnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twój talent do różnych pudełek. Śliczne są. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te pudełeczka - kartki. :)
    Nie mogę za Tobą nadążyć. :)
    Ledwie skończę podziwiać jedne śliczności, już pokazujesz kolejne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu! Ty masz chyba sporo cierpliwości!? Mnie by szlag juz dawno trafił...hahahhaha Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie mój komentarz siedzi w spamie, bo ostatnio moje komentarze w różnych blogach często tam trafiają.
    Kiedy ten blogger się poprawi?
    Superowe są te koszulki - kartko-pudełka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na pudełko koszulę. Również pudełko na jedną czekoladkę pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(