,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 19 lipca 2022

Kartka-aparat ......

 Jako że niemoc mnie ogarnęła (do obecnej, nieciekawej sytuacji doszła jeszcze jakaś paskudna przypadłość) robię tylko ,,drobiazgi,,. Zawroty głowy na zbyt wiele mi nie pozwalają - albo leżeć albo siedzieć nie ruszając się a ja przecież tworzę ,,na stojąco,,. Może to dziwactwo ale inaczej nie potrafię. O najdziwniejszych nawykach niektórych artystów można TUTAJ przeczytać (... tworzenie znajdując się w pionie okazywało się być pomocne dla autorów  słynnych powieści, czy przemówień motywacyjnych takich, jak Hemingway, Charles Dickens, Lewis Carrol lub Virginia Woolf. Dla tych wszystkich niesamowitych artystów, praca w tej pozycji okazywała się być najlepszym źródłem inspiracji. Może warto wypróbować jedną z tych technik?). Intuicyjnie od dawna ta technika u mnie się sprawdza. Na dzień dzisiejszy stać zbyt długo nie mogę ale ..... na drobiazgi, takie jak kartka czy pudełeczko ,,mam siłę,,.

W styczniu kupiłam wykrojnik aparat (Dziewczyny używały go do robienia albumów). Leżał do wczoraj. Albumu jeszcze nie zrobiłam ale po obejrzeniu ,,lajwa,, Agnieszki Lach zdecydowałam się na kartkę (live na Fb). Mój wykrojnik diametralnie różni się od tego, którego Agnieszka użyła ale ..... aparat to aparat. 


Na bazę kartki użyłam okładki z bloku kreatywnego. Miałam akurat jeden arkusz papieru, który mi tutaj pasował .....









Myślę, że próba zrobienia kartki ,,z tego co pod ręką,, całkiem nieźle wyszła :)

Co teraz na biurku? Nazbierałam już sporo papierów do pakowania więc powoli, bez pośpiechu za kolejny Junk journal się zabiorę. Byle za długo nie stać ......


Przy okazji ,,z innej beczki,, - jestem ciekawa jak długo będzie się za mną ,,ciągnął smrodek,, wykorzystania tego bloku kreatywnego do pewnej pracy. Czy ten zestaw kolorów jest aż tak nieprzyjemnie rażący? Blok, dawno temu, kupiłam ze względu na ten jeden szary papier, z pozostałych spróbowałam coś zrobić (jeszcze mi tych papierów sporo zostało, użyłam te najładniejsze wg mnie). Może na pudełka je wykorzystam :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, dziękuję za każde budujące słowo ... trzymajcie się zdrowo :)



5 komentarzy:

  1. Danusiu, kartka - aparat robi wrażenie.
    Nie sądzę, żeby ten zestaw kolorów był jakoś szczególnie rażący.
    Wracaj szybko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka niesamowita,taka inna :) Dobrze,że tu jesteś :) Lubię twoje prace, a na Fb czasem gdzieś mi wszystko w tłumie znika... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka aparat jest obłędna- zachwyciła mnie! A papiery- nie sa złe. jedynie łączyłabym je z innymi kolekcjami, dobrać fajnie i będzie ok. A zawroty głowy, nie wiem, jak u Ciebie, ale ja miałam jazdy po zmianie materaca na nowy. Męczyłam się z miesiąc i wpadłam na to, że spróbuję spac bez poduszki- przeszło z dnia na dzień! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrowia! :D Kartka cudna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(