,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 24 lipca 2022

Mała zajawka ......

 Junk journal (czy coś w tym rodzaju) zaczęty. Kartki do okładki wszyte, teraz nad okładką trzeba popracować (do przykrycia nici i nacięty przez nieuwagę fragment okładki) co trochę potrwa. Jako że to Dziennik śmieciowy ma być więc kartki nie są pierwszej młodości (stare ale można śmiało na nich pisać) a inne użyte, których szkoda wyrzucić do naklejania ,,czegoś tam,, mogą służyć. Myślałam też żeby wykorzystać paski, które odcinam ... niektóre papiery mają na jednej stronie napis a na drugiej jakiś wzór, w sam raz w takich dzienniczkach do użycia. 






Przy okazji pokażę zawieszki, które w Tedi kupiłam. Uwielbiam zawieszki, mam ich już sporo ale ..... te takie ładne, no i opłaca się chyba kupić 8 sztuk za 5zł (zanim coś kupię przeliczam ostatnio). Świetne do dyndadełek w albumach, boxach czy kartkach :)


Baza junkjournalowa jest, teraz tylko okładka i ....... i zapał mój został ,,pośrednio,, zgaszony. Tak ogólnie. Nawet nie jestem pewna czy to dotyczyło moich prac (może mowa była o kimś zupełnie innym) ale ...... przypisałam je sobie (splot wydarzeń). Wiem, to głupie, tym bardziej totalnie głupie bo zastanawiam się nad niepokazywaniem jakiś czas tego co robię a robić nie przestanę bo dla mnie ,,scrapoterapia,, jest ważna. Na razie się zastanawiam ......
 

Miłego, chłodniejszego tygodnia całego .....




4 komentarze:

  1. Jeśli choć jedną osobę zachwyca Twoja praca, to warto to ciągnąć- mnie zachwyca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace są takie Twoje, nawet gdy korzystasz z podpowiedzi.
    Rób tak dalej, a ja będę dalej wierną oglądaczką i podziwiaczką

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, nie zastanawiaj się, tylko pokazuj, bo ja uwielbiam Twoje pracę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze oglądam z szeroko otwartymi oczami Twoje prace. :)
    I lubię, jak za każdym razem zaskakujesz czymś wspaniałym. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(