,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 26 lipca 2022

Mała zajawka 2 .......

 Errata do poprzedniego posta - zastanawiam się by nie pokazywać zdjęć w grupach (Fb). Blog to moje archiwum i nie zamierzam go zamykać. Miałam sprostować ale ... jak zostanę oderwana ,,z mojego świata,, do chorego to potem już nie pamiętam co miałam wcześniej zrobić. Zmęczenie no i latka (66) robią swoje :)

Dzisiaj kolejna zajawka ... jednego nie skończyłam drugie zaczęłam :) W niedzielę trafiłam na ,,lajwa,, Czarownicy (niestety na YT liva nie ma, jest na Fb - Scrap8), zerknęłam co robi i ... zostałam. Na razie środek do małego albumu (z jednej kartki A4 baza). Okładka to nie problem dla mnie ale poczekam na drugą część. Papiery actionowe - wyrabiam kolejny blok kreatywny. Może usłyszę/przeczytam jakiś przytyk dotyczący połączenia kolorów ale ... dla mnie to nie ma znaczenia. Mam, ładne, spójne kolekcje papierów ale mi ich szkoda na takie pierdółki pierwszy raz robione. Może zrobię drugi taki album, już bez pomyłek, to wtedy je użyję. Ten jest ćwiczebny. Zacznę od ostatniego zdjęcia - tyle resztek zostało, coś na nie wymyślę do kompletu z albumem (może akurat komuś się spodoba) :)


Jedna kartka A4 a możliwości wiele. Coś tam wg Czarownicy (Agnieszka Lach) robione a coś tam spontanicznie wg siebie. Środek albumu można zmieniać dowolną ilość razy tworząc album o dowolnej ilości kart. U mnie jedna część. Na razie to oklejona baza ale do skończenia (najpierw okładki zrobię).










To tyle w temacie zaczętego małego albumu. Co do wczorajszego posta to nie będę się w tym temacie rozpisywać bo nie warto. Powiem tylko, że w świecie scraperek nie jest tak różowo jak się może wydawać. Coraz więcej hejtu, coraz więcej krytykowania, obrażania na ,,wyższym szczeblu,,. ,,Nie podoba mi się ktoś,, ogólnie mówiąc to ... trzeba mu dokopać. Na szczęście zdecydowana większość scraperek (mam na myśli te z górnej półki) jest pozytywnie nastawiona do swoich fanów, z entuzjazmem dzieli się tym co potrafi. U tych scraperek jest wyłącznie radość tworzenia :) Jestem w kilku grupach na Fb (ja samotnik ale ciągnie mnie do ludzi) i odrobinę się orientuję ,,co w trawie piszczy,,. Ktoś może powiedzieć ,,po co jesteś na tej czy innej grupie,, jeżeli irytuje cię to i owo,, ..... mnie wkurza nalatywanie na inne scraperki, reszta ,,kwiatków,, mi ,,zwisa,,. Pozytywną energią się doładowuję. Coraz mniej aktywna jestem (z powodu domowej sytuacji nieciekawej) więc jeszcze trochę i ... na tej taczce się znajdę :)


Ciąg dalszy (albumu i przemyśleń) nastąpi ...


Dziękuję pięknie za komentarze pod poprzednimi postami, dziękuję za życzenie zdrowia (prawdopodobnie było to odwodnienie). Przyjemnego, chłodniejszego dnia :)


3 komentarze:

  1. Cofnęłam się do poprzedniego wpisu po przeczytaniu obecnego Danusiu. Twórz, twórz dalej. Mnie nie tylko się podoba, to co robisz. Staram się "podkradać" Twoje pomysły i przenosić wiele na drogę zawodową do pracy z uczniami:) - ładniej brzmi "inspirować się":))) Nigdy, w blogowym świecie nie spotkałam się z negatywnym, złośliwym komentarzem, ale wiem, że niektórym dziewczynom dokuczały "trolle". Najlepiej takie komentarze ignorować, nie odpowiadać, nie wdawać się w dyskusję, bo wtedy te "trolle" dostają prztyczka - są rozczarowane bardzo brakiem reakcji z naszej strony, czy strony innych komentujących. Wiem, że na FB trollują bardzo. Z tego maja uciechę. Sama FB nie mam, chociaż wiem, że dzieje się tam też dużo dobrego w świecie scrapowym.
    Teraz przejdę do Twojej pracy - jest cudna. Wszystko mi się podoba - kolorystyka, układ tych skrytek i sama forma. Chyba będę miała kolejna inspirację dla moich szkolnych dzieci:)
    Uściski mocne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, albumik pięknie i ciekawie się prezentuje, a co do doboru kolorów - przecież fakt, że jakieś kolory do siebie pasują lub nie jest czysto umowny. Można łączyć kolory dowolnie, co komu w duszy gra i może się to komuś podobać lub nie - kwestia gustu. Nie wiem jaka panuje atmosfera na facebooku, bo mnie tam nie ma, ale na szczęście w tym naszym blogowym mikroświatku jest życzliwie i po koleżeńsku.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, kolory i wzory pięknie zestawione! Albumik jest świetny, ja jakoś nie mam czasu na większe formy! Ale kiedyś się skuszę i podpatrzę jak je robisz. Na FB jestem głównie na Świrowej grupie i kilku zagranicznych. Nie zauważyłam takich zachowań. Staram się pamiętać, że każdy ma inny gust i robi swoje prace tak jak mu w duszy gra. Pozdrawiam serdecznie😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(