,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 28 lipca 2022

Szybka, prosta kartka ......

,,Jeśli czymś się zajmujesz, niezależnie od tego czy jest to aktorstwo, tworzenie muzyki, czy malowanie obrazów, rób to bez strachu.

Nikt cię nie aresztuje, nie pójdziesz do więzienia, jeśli zrobisz to źle. Nie masz nic do stracenia.,,
(Anthony Hopkins)


Nie, nie będzie żadnych sesji fotograficznych bo nie mam na to zbyt wiele ,,spokojnego,, czasu. Fajnie by było bo różnych gadżetów, drobiazgów, dekoracji mam sporo. Taki wachlarz można w Tedi kupić (nie we wszystkich sklepach taki sam asortyment, u nas go nie widziałam). Mój daaawno temu na targowisku chyba kupiony. Zdjęcia prac póki co ,,normalnie,, :)



Kartka należąca do tych prostych. Guzików wszelakich ci u mnie dostatek więc używam.
Lubię wykorzystywać ciekawe przydasie, których sporo przez kilka lat nagromadziłam. To jedno z pudełek z moimi skarbami.


Kiedyś w Actionie kupiłam takie folijki na kartki (przydatna rzecz). Nasz Tedi też je posiada. Gdyby ktoś mi chciał zarzucić, że sklepy reklamuję to oświadczam, że jest w błędzie. Pokazuję tylko co ja ,,wyczaiłam,, i kupiłam bo uważam, że warto, ewentualnie ktoś polecił i się skusiłam wiedząc, że będę używać. Każde hobby jest drogie ale nie musimy przecież mieć wszystkiego. Trochę narzędzi profesjonalnych posiadam (takie w rozsądnej cenie) ale co nieco można przecież zastąpić erzacami. Trymera z ,,górnej półki,, jeszcze się nie dorobiłam, chyba już przy actionowym zostanę. Tutaj jedne z wielu przedmiotów, którymi można zastąpić (na początek) niektóre narzędzia (albo za grosze kupić coś co świetnie się sprawdza). Polecam filmiki na YT gdzie Dziewczyny omawiają takie różne użyteczne gadżety (np. Czarownica mówi o kreatywnych przydasiach, które znajdziemy w sklepie TEDi).



Zazwyczaj moje zakupy są w miarę rozsądne ale czasem zdarza mi się coś kupić (,,musiałam,,) a potem myśleć ,,po co ci to,, ..... tak było z tymi naklejkami, które ,,świecą, błyszczą,, a ja przecież nie lubię takich efektów :) Spinacze duże ale nie są to te największe, które mi są potrzebne .....


Miałam już nie zbierać ale ... szkoda wyrzucić :)


O przydasiach, o narzędziach, które można zastąpić czymś tańszym, czymś na co czasem sama wpadam (np. ,,rozchylanie,, nóżek ćwieków kartą kredytową u mnie świetnie się sprawdza), lub Dziewczyny podpowiadają a ja korzystam z tych rad, itd. itp. to ja mogę godzinami gadać/niezainteresowanych zanudzać :) Przyjemnie z kimś, kto jest zakręcony w temacie scrapbookingu (i nie tylko) pogadać, wymienić się doświadczeniami, pożartować ..... .

Temat hejtu na koleżanki scraperki zamykam. To przykre jak się niektóre Dziewczyny ,,opluwa,, ..... no cóż, są niestety osoby, które tym się ,,karmią,, nie zdając sobie sprawy, że od tego można ,,przytyć,, :)
Postaram się w kolejnych postach napisać o Scraperkach, do których czasami wpadam naładować się radością tworzenia.

Uśmiechnij się ...

(zdjęcie STĄD)



4 komentarze:

  1. Też mam te guziczki :) Świetna prosta, oryginalna praca :) truskawkowe uśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, bardzo ładna kartka, elegancko się prezentuje dzięki tym guzikom.
    Powiem szczerze, że niektóre narzędzia, np. do rozchylania nóżek ćwieków czy do postarzania brzegów papieru są moim zdaniem absolutnie zbędne i szkoda na nie pieniędzy.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danko, karteczka bardzo oryginalna! ma to "coś"! Co do tanich i drogich, to masz rację- warto podgladać innych :-D. Nie wiem, jak trymer z actiona, ale ja kupiłam fiskarsa i....zaczęłam wreszcie robić albumiki, która za buca pana mi nie wychodziły. Dobry sprzęt czasami robi robotę. Ale...rzeczywiście czasami szkoda kasy, zwłaszcza jak nie jestesmy pewne, czy to nam podejdzie. pamiętam jak marzyły mi się copiki- niestety wtedy nie było tych actionowych tanich zamienników, ale...kupiłam 5 sztu, żeby zobaczyć czy w ogóle podejdzie. Teraz jest super, bo kupisz kilka zestawów za grosze w actionie - markerów- i wiesz, czy kolorowanie ci się podoba czy sprezentowac te markery dalej;-D A tak 5 copiców lata świetle temu kosztowały 100zł;-((dobrze, że "podeszło";-D) Co do hejtu, to pewnie jakas konkretna sytuacja, nie wiem, o co chodzi, ale....już nie takie rzeczy były na fb. bardzo przykre i niefajne. Zakładamy, że scraperki sa super, ale to sa zwykli ludzie- jedni lepsi, inni gorsi. I jeszcze na koniec, chyba mamy podobne usposobienia, bo ja tez typ samotnika, który jednak tak chce do ludzi;-D Buziorki i przesyłam pozytywną energię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka, guziki ciekawie się na niej prezentują.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(