,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 2 sierpnia 2022

Co z paskami papierów (gratisami) .......

 Odkąd zaczęłam kupować w Zielonych Kotach ,,wzbogaciłam się,, o pokaźny stosik Gratisów. Odkładałam, z daleka od nożyczek trzymałam, czasem oglądałam zastanawiając się co z nimi zrobić (chodzi mi o te małe, ~15,5x5,5cm). Tak sobie leżały i czekały na odpowiedni moment. Po obejrzeniu liva w temacie pasków (prowadziła Iza na Fb) zdecydowałam, że zacznę ich używać. 

Dzisiaj pierwsza kartka. Iza chyba DL-ki robiła, ja ich nie lubię więc trochę skróciłam (dlatego miałam kłopot z odpowiednim umieszczeniem pasków na kartce). Różowa róża z wykrojnika (chyba mi go ktoś kupił na Ali). 







Jeszcze pudełko trzeba zrobić dla tej kartki.

Ciekawe czy na jednej z gratisami poprzestanę czy będzie ich więcej (niekoniecznie takich jak dzisiejsza) .....


Miło mi, że kartka z kurnikiem się Wam podobała. Dziękuję pięknie za wszystkie komentarze.

 Czasami trzeba oderwać się od ,,porządnie pożytecznych,, prac ... a może częściej niż czasami? Podobno takimi ,,niczemu niesłużącymi,, są wszelakie journale i wpisy do nich. Nic bardziej mylnego ... :)

Po niedzielnym ,,lajwie,, który Ewa prowadziła otworzyłam mój mały Art journal, wzięłam to co pod ręką miałam (niestety odpowiednich, specjalnych kredek (jeszcze)nie mam ... piszę ,,jeszcze,, bo mam zamiar kupić) i zaczęłam się bawić. Jak wyszło tak wyszło ale ... wyszło :)




12 komentarzy:

  1. Super prace Danusiu. Art jurnal to dla mnie inny świat, chyba nie mój. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, dziękuję :) Dla mnie to też inny świat dlatego próbuję od czasu do czasu ,,zmajstrować,, jakiś wpis :)

      Usuń
  2. Danusiu, fajny pomysł na wykorzystanie tych paseczków. Ja je używam głównie jako zakładki do książek.
    Wis do journala jest świetne, chociaż pająków się boję.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, pająki to przytulaśne zwierzątka i jakie pożyteczne :) Jako zakładki służy mi bilet kolejowy i chyba tak już zostanie :)

      Usuń
  3. Też mam sporo tych paseczków :) Fajnie, że masz na nie pomysł :) a kurnikowa praca wymiata, ale to juz pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, to nie mój pomysł ale chętnie z niego skorzystałam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam te kocie gratisy:) Moje paski staram się wykorzystywać do zakładek, ale widzę, że fajnie sprawdzą się na kartce. Twoja Danusiu wygląda cudnie. Karta z art-journala świetna. Ja pająki lubię, chociaz z domu wypraszam:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W lecie czasem wypuszczam, zimą pozwalam przetrwać w kąciku :)

      Usuń
  5. Danusiu śliczna kartka z tymi paskami. Ale tajemnicza i trochę mroczna strona w Art jurnalu. Z tymi paskami też muszę pokombinować . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko :) A z paskami kombinuj, szkoda by leżały ....

      Usuń
  6. Jeśli jest tak jak piszesz o journalach to ja wciąż robię "niczemu niesłużące" rzeczy:))) Journaling wciąż jest mało popularny a to taka cudowna zabawa - rozładowuje napięcie i pozwala wyrzucić z siebie emocje. Twój wpis Danusiu jest świetny choć trochę kontrowersyjny i daje do myślenia. Za to właśnie kocham journale! Kartka bardzo ładna i nietuzinkowa - świetny pomysł na wykorzystanie pasków. Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, to nie ja twierdzę, że journale ,,niczemu nie służą,, (są osoby, które nawet dziwią, że tracimy czas na wpisy/bazgroły) wprost przeciwnie, są jak najbardziej pożyteczne tylko nie wszyscy to rozumieją :) Dla jednych to będzie świetna zabawa, dla innych terapia, oderwanie się na chwilę od dnia codziennego. Co do mojego wpisu to eksperymentowałam z kredkami a napis taki ,,ni z gruszki ni z pietruszki ,, (pod ręką akurat był) :) Tak na marginesie to .... za mało robię tych ,,niepożytecznych,, obiecuję poprawę :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(