,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 7 sierpnia 2022

Kartka ,,piwna,, ......

 No i nie wiem ... skończyłam? Czegoś mi tu brakuje ale nie chcę by było za dużo ... 

Chociaż już jest za dużo bo i nadmiar % i złotych kropek na pianie.

Mam w ,,planach,, (planowanie u mnie to sprawa dyskusyjna) zrobić jeszcze parę kartek w takim formacie więc ... będzie coraz lepiej :) Ta kartka dla mężczyzny z poczuciem humoru.









6 komentarzy:

  1. Kartka świetna !!! Też kiedyś poczyniłam kartkę piwną. Nie miałam żadnego wykrojnika i kufel zrobiłam z tektury falistej. Ty przynajmniej miałaś wykrojnik. Bardzo fajne życzenia. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, wspaniała kartka! I cytat świetny. Forma rewelacyjna:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka i cytat też. :)
    Fajnie wykombinowałaś piankę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest świetna! Podziwiam za pomysłowość, kolory się pięknie łączą a piana z kufli radośnie przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka, na pewno niejeden pan byłby taka zachwycony.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(