,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 15 sierpnia 2022

,,Osiemnaście mieć lat to nie grzech ...,,

Prawie cały tydzień nad tym ,,siedziałam,, dzisiaj w nocy skończyłam. Pudełko-album na zdjęcia, torba na tenże album i kartka. Pytałam o ulubione kolory (czerwony, biały, czarny, złoty) dlatego tak dopasowane papiery (z zasobów korzystałam ... wszystkie actionowe). Właściwie to plan był inny, miało być inaczej ale ..... tak wyszło i jest ok.
Dzisiaj starsza wnuczka wkracza w dorosłość, dla niej to wszystko.
Zaczynam od końca czyli od już zapakowanego prezentu.




Post podzielę na trzy części ... teraz torba-opakowanie na pudełko-album. Miała być inna ale pomyliłam wymiary. Mało papieru bazowego dlatego już niczego nie zmieniałam. Torba masywna, kieszenie dla ozdoby. W środku, w kieszeni koperta z okrągłą sumą ... koperta na łańcuszku :)












ciąg dalszy nastąpi .......





5 komentarzy:

  1. Danusiu najlepsze życzenia dla wnusi, niech jej ten duży świat nigdy nie zawiedzie, aby zawsze miała oparcie w kochanej babuni :) Twój prezent mnie rozczulił, napracowałas się, ale pamiątka zostaje w rodzinie, to jest wspaniałe :) Moją uwage przykuła kartka z lodem, mam nadzieję, że pokażesz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziękuję :) Oj, napracowałam się ale ..... :) Te różyczki w ,,wafelce,, mają przypominać lody - w dzieciństwie je uwielbiała (ma to po mnie). Kartkę pokażę później .....

      Usuń
  2. Z lode, mam na mysli tą tutke z kwiatami w kształcie wafelka loda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, taki prezent od serca i zrobiony własnoręcznie przez babcię jest najlepszy. Sto lat dla wnuczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koperta na łańcuszku , wow. Z ciekawością oglądam Twoje prace i za każdym razem jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Ciekawa jestem co jeszcze wymyślisz.
    Twoje Wnusie to szczęściary.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(