,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Album w ,,rozsypce,, ....

 .... w ,,rozsypce,, bo karty ze zdjęciami w pudełku są luzem. Pierwotnie te karty miały w torbie się znajdować ale .... jak już pisałam w poprzednim poście pomyliłam wymiary, torba za wysoka dlatego dorobiłam pudełko (sama sobie robotę pomnażam) :) Zdjęć będzie więcej tylko muszę dokupić czerwony papier (ten tylko w Actionie) wtedy dorobię. Pudełko oblepione papierem z bloczka kreatywnego, który był kupiony w gliwickim Actionie (pierwszy raz w tym sklepie byłam więc kupowałam ,,na dziko,, co mieli na stanie). Wstążka jest po to by łatwiej było album z torby wyjąć. 






Kilka kart ze zdjęciami ..... . Ten biały pasek niezapisany, to już należy do wnuczki by daty, miejsce + kilka słów od siebie napisała. Z tyłu drugie zdjęcie, w środku kieszeń-schowek.










ciąg dalszy nastąpi .....




3 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(