,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Kartka ,,rożek różany,, .....

 Wnuczka była mała to często ,,naciągała,, mnie na kupno lodów ..... ,,babciu, ja kocham lody,, mówiła :) No to babcia kupowała dwie porcje i obie żeśmy się delektowały. Dlatego właśnie powstała ta oto kartka ...


Pierwotnie miał to być tylko ,,rożek różany,, ale ..... no właśnie, coś z tyłu nie wyszło i nakleiłam go na bazę kartki. Moja córka, kiedy zobaczyła kartkę,, zawołała ,,to jest za*****te! Osiemnaście różyczek, słonik na szczęście no i ... wzór wafelki. Jest dobrze :)


 





Kartkę z takim rożkiem daaawno temu robiłam (Karolinka do przedszkola poszła). Zamiast kwiatków lizaki ... . Musiałam trochę w zdjęciach poszperać. Znalazłam przy okazji parę ,,perełek,,. Wtedy byłam dumna z moich prac, teraz za głowę się łapię ,,ło matko! ja to robiłam?!,, Wtedy kleiło się z tego co pod ręką z zerową wiedzą jak ,,trzeba,, robić. Jaka ja wtedy produktywna byłam, kartkę za kartką robiłam :) Jest też kartka z albumu, mojego pierwszego albumu na urodziny Karolinki zrobionego. Tutaj byłam kompletnie zielona ale ..... :)





To by było na tyle. Druga wnuczka ma urodziny w październiku ..... mam jeszcze dużo czasu pomyśleć ,,co by tu wykombinować ...,,.



11 komentarzy:

  1. Och ta kartka jest czaderska, ten lód mnie rozbroił, oglądam i oglądam :) I jeszcze cała historia z tym związana. Zachwycam sie :) czy moge zapytac, o ten wafelek? masz taką płytke do embossingu, czy to gotowy papier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję :) Ten ,,wafelek,, to papier wizytówkowy (ten ma delikatny wzorek) + bigownica i kość do bigowania ... rowki po lewej stronie, wypukłe linie muszą byś po prawej stronie papieru.

      Usuń
  2. Super dziękuję , chyba się poczestuję twoim pomysłem :) świetna jest ta lodowa karteczka :) a najpierw robisz rożek czy najpierw bukiecik?

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile nie masz nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, częstuj się :) Ja to spontanicznie robiłam, bez jakiegokolwiek planu .... najpierw rożek zrobiłam, potem z różniastymi kwiatkami kombinowałam, stanęło na 18-tu różyczkach. Gdybym kiedyś taki rożek robiła to nie taki chudy i długi ... odrobinę zmieniłabym proporcje :)

      Usuń
    2. Super, dziękuję, jak tylko będę miała chwilę to zaszaleję :) oczywiście dam Ci znać ja sobie poradzę :)

      Usuń
  4. Świetna kartka, Danusiu - też uwielbiam lody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję :) Lody to ja mogę jeść litrami byle zimne i bez bakalii :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł i super kartka.sposób na wafelek bardzo mi się podoba. I te wspomnienia....Zaczynałaś jeszcze wcześniej niż ja, pamiętam że Cię podczytywałam.Wrzucałaś pierwszą kartkę do wydarzenia Mariusza ze Scrap Boys?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Papierowa Margaretka ... z pamięcią u mnie coraz gorzej ale Ciebie kojarzę (przepiękne kartki robisz). No widzisz, pamięć totalnie szwankuje, przecież na Fb jesteś u mnie w znajomych. Pierwszej kartki nie wrzuciłam do wydarzenia bo ..... nie wiem gdzie umieszczać (wczoraj trochę posłuchałam Mariusza i chwilę byłam ,,na meskiej kartce z kwiatkiem,,) chyba przeoczyłam :) Zaczynałam gdzieś w 2005-tym chyba, totalna amatorszczyzna, z tego co pod ręką było robiłam ..... po tylu latach czegoś się tam nauczyłam :)

      Usuń
    2. jak to czegoś, zaglądam z doskoku, bardziej na fb, ale jednak, tworzysz śliczności. Kojarzę Cie bardziej z cudeńkami na szydełku, ale teraz to już masz tyle pięknych rzeczy , że musze to obejrzeć. Wizaz pamiętasz ;)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(