,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 13 września 2022

Całuj aż do skutku (wpis do Art journala) ......

 Miałam ponarzekać w kolejnym poście. Nie chce mi się ... odkładam na kiedyś tam :) 

Dzisiaj krótko - kolejny wpis na zabawę/wyzwanie (Grupa na Fb ,,Świry Rękodzieła Inspirują,,).


Miała być serwetka i grzyby ... u mnie jeden piękny muchomor (ulubione grzyby, mogę na nie patrzeć, oglądać, podglądać i chyba nigdy mi się nie znudzą).



Zeszycik (robiony od podstaw) zaczyna już pęcznieć :)

 

Przy okazji kartka kondolencyjna (szybki projekt/wyzwanie na innej grupie ,,fejsbukowej,, - ScrapLejdis). Oczywiście się w czasie nie wyrobiłam ale kartkę zrobiłam :)


A czarne koty na koniec ,,pechowej,, daty (żartowałam) ... 13-ty normalny jak każdy inny dzień :)

(Zdjęcie  STĄD)





2 komentarze:

  1. Urocza żabcia, chętnie bym pocałowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomita grafika z żabką. Nie wiedziałam, że serwetki można wykorzystać w art-jurnalu, zresztą to całkowicie mi obca forma, ale lubię podziwiać ją u innych. Moc serdeczności Danusiu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(