,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 17 września 2022

Trifold w ,,brudnym różu,, ........

 Elżbieta Wójciak zaprosiła do projektu Dziewczyny z Grupy ScrapLejdis. Zgłosiło się 56 osób, które pod jej rządami robiły trifold . Projekt stworzony był dla Fundacji Orange oraz Fundacji Światło - Życie przez Katarzynę Kędzierską.

Jako że mam trochę zapasów więc robiłam z tego co ,,pod ręką,,. Dokupiłam tylko papier wizytówkowy na bazę. Takie warsztaty mobilizują. Nie zrobisz jednego etapu wylatujesz (takie zasady). Mnie się udało projekt skończyć na czas.














Ciekawy projekt. W zależności od zastosowanych papierów nadaje się na różne okazje. Mój chyba dla właścicielki nowego mieszkania :)


Przyjemnego, słonecznego weekendu Wszystkim tu zaglądającym życzę :)






3 komentarze:

  1. Trifold? Uczę się non stop:))) Cudny Danusiu. Fiolety śliczne, drzwi nastrojowe, tajemnicze, budzące ciekawośc, co za nimi się kryje.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładny! Podoba mi się taki brudny róż (chociaż w zasadzie lubię wszystkie odcienie różowego).

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się i forma, i kolor, i całość. :)
    Pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(