,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 7 września 2022

Kartka z siedzącym zającem .....

 ,,W życiu musi być dobrze i niedobrze. Bo jak jest tylko dobrze, to jest niedobrze.,,

(Jan Twardowski)

No to żeby nie było za dobrze to jest niedobrze ..... trzeba przeczekać aż się odmieni.

Jedna kartka, kartka z siedzącym zającem. Tylko papier bazowy, papier scrapowy i zając. No tak, jest jeszcze napis. Dlaczego do szczęścia skarpetki potrzebne? Nie założy to się przekona :)




 Pomysł z zającem w kółku nie mój  ... kartka zrobiona wg wzoru Eli Wójciak, napis trzeba było tylko dodać (zabawa na Grupie  ScrapLejdis  Fb).





6 komentarzy:

  1. Świetna kartka, niby prosta ale pomysł z tym wierzącym zajaczkiem w kółku bardzo mi sie podoba, i te skarpetki do szczęścia 😁masz rację, szczególnie o tej porze roku, jak rano nie założysz 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pomysł z zającem w kółku nie mój (muszę dopisać do posta) ... kartka wg wzoru, napis trzeba było dodać :)

      Usuń
  2. Zakochałam się w zajączku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, a skarpetki koniecznie nie do pary :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kartka, Danusiu. Mam nadzieję, że po tym niedobrze (nawet bardzo niedobrze) w końcu nadejdzie dobrze - czego Tobie i sobie życzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(