,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 5 września 2022

Barok w Bizancjum czyli balon na bogato ........

 Miał być skromny, miała być inna forma ale ..... wyszło jak wyszło (ale wyszło :) ) Poniosło mnie, nie mogłam się pohamować by przestać doklejać ,,a może jeszcze to,, ,,a tym krzywiznę przykryję,, ,,a to ....,, Nie ma to jak wpaść w twórczy trans. Tak na marginesie - chyba nie potrafię ,,skromnie,,.






Teraz zauważyłam, że niektóre ,,puchate,, kuleczki odstają ... muszę je poskromić klejem :) 


Balon ,,barokowe bizancjum,, obok pierwszego, który na warsztatach stacjonarnych u Uli w Podlesiu robiłam.


Balon już mam za sobą. Teraz powinnam za wpis do Art journala się zabrać (Świry Rękodzieła Inspirują), za proste kartki (ScrapLejdis) a wzięło mnie na zrobienie okładki do Junk journala, który od dawna czeka na dokończenie :)


Dzisiaj poszłam na spacer i zahaczyłam o sklep, który powinnam omijać szerokim łukiem. Oczywiście kupiłam bloki kreatywne i .... coś co rozbiorę na czynniki proste (nie mogłam się pająkom oprzeć). Takie tam drobiazgi na poprawę nastroju :)



Słonecznego, ciepłego, twórczego tygodnia całego Wszystkim odwiedzającym moje Archiwum życzę :)




4 komentarze:

  1. Genialne sa te balony, pieknie ukwiecone i niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, oba balony są rewelacyjne! Bardzo lubię motyw balonów i moim marzeniem jest lot takowym - ciekawe czy kiedykolwiek się spełni?
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Balony na bogato !
    Świetne są 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Balony zrobiłas śliczne.
    Często mam ochotę zrobić coś przestrzennego, ale gdzie ja to postawię (zawieszę) .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(