,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 5 września 2022

Sylwester w sierpniu (zabawa na Fb ,,szyjemy kreacje,,) ......

Najważniejszy dla mnie jest proces tworzenia! Koniec to dzika satysfakcja ale ... niestety to koniec. Tworzenie to inny świata, to ucieczka od codzienności, to przygoda, to świetna zabawa:)

Czasem trzeba odpocząć od ,,pożytecznych,, prac i zrobić coś szalonego, coś nieprzydajnego ale coś co ma sens bo jest po prostu zabawą. U mnie to ,,kiecki na Sylwestra,, (zabawa na Grupie ,,ScrapLejdis,,). Do tematu podeszłam poważnie, trochę się napracowałam ... moje modelki zaszalały a potem stroje do szafy odwiesiły :)







Kiedyś zrobiłam kartki z panienką w różowej, balowej sukience.



No i małe zakupy (Tedi) ... puszyste kuleczki kolorystycznie do papierów w ,,brudnym różu,, będą pasować, perełki do balona potrzebne a bloczek z papierami przy okazji (ptaszki są więc ...).


Balon już gotowy, biurko posprzątane ale w trakcie roboty ,,zrobił się ,, bałagan jakiego już dawno nie miałam :)


Gotowy balon później wstawię .....



4 komentarze:

  1. Modelki świetnie ubrane. :) Proces twórczy... to właśnie jest to! Łącznie z artystycznym nieładem na biurku. Czasem wydaje mi się, że taki "bałagan" pobudza kreatywność jeszcze bardziej. Po cichu powiem, że ja nawet lubię taki bałagan, co niekoniecznie podoba się osobie - "wszystko pochowane i w dodatku pod sznureczek". HA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, modelki ubrane rewelacyjnie, mogłabyś stanąć w szranki z kreatorami mody.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje reacje sa urocze, zabawne i śliczne :) modelki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no, ale dałam sie nabrać 🤣ale to dlatego że czytam rano przed kawą...dopiero przy 3 zauważyłam że to nie są prawdziwe modelki 😁pomysł rewelacja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(