,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 22 sierpnia 2022

Calineczka (wpis do Art journala) .......

 Wiem, wiem, mówiłam, że nie biorę udziału w wyzwaniach ale ...... jeżeli traktuję je jak dobrą zabawę (i nie ma ,,wygórowanych,, wymagań czy kuszenia nagrodą) to dlaczego nie :) Tak było z tym wpisem. Kiedy skończyłam chciałam ukryć przed światem ale zdecydowałam, że wpis pokażę .... doszłam do wniosku, że słaba jestem jeszcze we wpisach do Art journali więc potraktowałam to z przymrużeniem oka.


Najciekawsza robota to tło, zabawa z farbami, zabawa z tuszami, ostatnio zabawa ze specjalnymi kredkami ..... zawsze coś ciekawego wyjdzie. Potem mam już ,,pod górkę,,. Jaki stąd wniosek? Ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć ..... powiedzmy, że z ,,poziomu podstawowego,, przeszłam na ,,poziom średni,, a teraz staram się załapać ,,na wyższe studia,,. Jeżeli chodzi o tła to jest kilka Dziewczyn, które pokazują jak one to robią, jak wyczarowują wspaniałe tła i cudowne wpisy. Uwielbiam livy z Ewą ... Ewa z taką pasją opowiada o tym co robi, że człowiek zaczyna wierzyć, że też tak potrafi :) Dzięki Ewie mam nawet specjalne kredki z Actiona. Na pierwszym planie blok kreatywny z przepięknymi papierami (Tedi) ... nie potrafiłam się im oprzeć.


Zakładek nie robię (używam biletu), tagi i ATC ostatnio na dalszy plan odstawione ale mogą też być wpisy i inne byle trzymać się tematu i umieścić na pracy coś z wytycznych.


 


Przyjemnego, twórczego tygodnia całego :)






3 komentarze:

  1. Danusiu, mnie się bardzo podoba ten wpis, lubię takie bajkowe klimaty.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam bajkowe klimaty, choć mam dużo lat. Piękną bajkę stworzyłaś: Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w zabawie, bajki z dzieciństwa z tych z mchu i paproci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(