,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 17 listopada 2022

Myśli pozytywne 2022 (październik i listopad) ......

 Niestety ale ...  zapomniałam. Nadrabiam. Wymianka ,,Myśli Pozytywnych 2022,, na Grupie  ScrapLejdis (Fb). Komódka, którą przysłała mi Kasia i myśli na październik i listopad. 



A to moja myśl pozytywna dla Kasi .....



Niech moc i pozytywne myśli będą z Wami .....




11 komentarzy:

  1. Fantastyczny pozytywnik :) uwialbiam takie optymistyczne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię robić takie pozytywniki .....

      Usuń
  2. Bardzo pozytywne myśli, Danusiu. Chociaż czasami trudno się pozytywnie zmotywować czymkolwiek...
    Buziaki
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myśli pozytywne ale ..... tak jak piszesz ,,trudno się pozytywnie zmotywować,,. Mimo i pomimo lubię je robić :)

      Usuń
  3. Fantastyczny pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie pozytywne myśli bardzo mi się podobają. Tylko nie zawsze się sprawdzają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pozytywniki :) optymistom łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(