,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 22 stycznia 2023

Czym jest Junk Journal i do czego go używać ......

Dzisiaj tylko filmik Gosi, która ,,w kilku słowach,, wprowadza w świat ,,Junk Journali,,.
,,Dzienniczków Śmieciowych,, mam na swoim koncie sporo ale wpisów jak na lekarstwo. Po prostu uwielbiam je robić od podstaw a jak skończę to na półkę odkładam ewentualnie podaruję (ale tylko osobie, która będzie wiedziała co z tym fantem zrobić) :) 



Od pewnego czasu robię ,,porządek,, z moimi skarbami. Kiedyś to było ,,przegrupowanie na froncie,, teraz pozbywam się tego czego na 100% nie będę używać (,,zagracam,, wnuczkom pokój) :) W międzyczasie powstają drobiazgi ......

W dalszym ciągu nie robię zbędnych zakupów. Czasami się przełamuję i po przeanalizowaniu czy mi to potrzebne, czy będę używać decyduję się na zakup. Tak było z pudełkami (Tedi), które w sam raz będą na MDC. Pudełko mogę zrobić sama (jak TO z kartonu po soku) ale ..... czasem warto skorzystać z gotowego. Te pasują rozmiarowo, no i ładne są. Serduszka do dyndadełek i zajączki na karty C&S przy okazji wzięłam :) Coś do ,,pisania,, w Art czy Junk journalu z innego sklepu są.



Przyjemnego, twórczego tygodnia życzę :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(