,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 8 stycznia 2023

No to zaczynamy .......

 Pierwsza praca w nowym roku pochłonęła sporo czasu. Pudełko z kartonu po soku gotowe (TUTAJ zajawka). Wieczko z papieru bazowego jest zrobione. Nie musi być tak solidne jak pudełko ale oklejone papierem skrapowym mu dorównuje. Mogłam coś prostszego ale ..... jak się uprę, żeby sobie utrudnić to nie ma ,,zmiłuj się,,.

Papiery actionowe (po jednym arkuszu tylko miałam). 




W środku Memory Dex Card (12 sztuk) umieszczone na chińskich pałeczkach za grosze kiedyś kupionych.


Wykrojnik przez pomyłkę w Shopee kupiony (chciałam wykrojnik aparatu na albumy ale pomyliłam się ..... z pomyłki się cieszę :) ).

,,Nóżki,, zabezpieczające spód pudełka przed zniszczeniem to ćwieki w Tedi kupione. Świetnie się do tego nadają.


Tak na marginesie - Tedi ma obniżkę cen na artykuły świąteczne (70%). Na półkach już resztki ale da się jeszcze coś ciekawego wyłuskać. Mnie zainteresowały kartki świąteczne. Bardzo opłacalne ceny (np. z 5zł na 1,50 przecenione). Przy obecnych cenach papieru scrapowego są to grosze a jako że kocham przeróbki to bez zastanowienia kupiłam :)


O zabawie/wyzwaniu, na potrzeby której ,,wyczarowałam,, sobie pudełko z kartonu po soku z kartami w środku opowiem następnym razem. 


Tak sobie właśnie pomyślałam (a propos ilości słów, które się tu ,,wylały,,), że gdybym miała kanał na You Tube to ...... zanudziłabym odwiedzających na przysłowiową ,,śmierć,, :) 

I jeszcze w temacie moich prac ..... wiem, że mogę więcej ale w tym roku podejdę do tego spokojnie. Nie jestem aż takim ,,pracusiem,, jakby się mogło wydawać.



7 komentarzy:

  1. Świetna ta grupa, macie fajne wyzwania. Kończ szybciutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, ja od jakiegoś czasu jako ,,wolny strzelec,, tylko zabawy/wyzwania/projekty, które mi pasują, które nie są ograniczone czasowo. Tutaj projekt całoroczny. Pudełko to baza, teraz nad ,,styczniem,, siedzę :) Do końca roku daleko więc ...... nie mogę szybko kończyć. Mam nadzieję, że dotrwam do końca bez przeszkód :)

      Usuń
  2. Pudełko wyszło rewelacyjnie! Jeszcze z Wizażowych czasów pamiętam jak zawsze coś kombinowałaś i bardzo dobrze. Twoje parce zawsze są nietuzinkowe i bardzo oryginalne i chyba nie chodzi tu o ilość.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne pudełko, Danusiu, ale oczywiście już jestem ciekawa jak ozdobisz poszczególne karty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko Danusiu. Podziwiam jak potrafisz zagospodarować różne materiały. Jeśli znajdziesz czas, zapraszam do udziału w zabawie na moim blogu. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko świetnie wygląda i widać, że jest pojemne, pomieści nawet ozdobione przestrzennie karty. Bardzo lubię dawać drugie życie produktom już niepotrzebnym, więc podziwiam pokazany tu karton po soku, który już siebie nie przypomina. A nóżki to mistrzostwo świata! Mam takie ćwieki, używam często do mocowania obrotowych części i nigdy nie pomyślałam, że mogą być stopkami. Dziękuję za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znów jesteś mega pomysłowa !!! Cieszę się, że pokazałaś to pudełko z kartami, bo mnie takie "chodziło po głowie". Gdzieś już je kiedyś widziałam i zrobić chciałam. Jak widać u Ciebie - dla chcącego nic trudnego ! Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(