,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 3 stycznia 2023

Dodatek do wczorajszego posta ........

 Zapomniałam wczoraj napisać o Światowym Dniu Introwertyka ... 

(zdjęcie STĄD ... tekst poniżej również z Fb)


,,Relaksujący wieczór w fotelu z książką i kubkiem pysznej, gorącej herbaty w ręku to dla wielu osób miła odskocznia od intensywnego trybu życia. Jednak są ludzie, którzy w ten sposób spędzają czas niemal codziennie i czują się z tym świetnie! Introwertycy, bo o nich mowa 2 stycznia obchodzą swój dzień. Warto z tej okazji sprawić im przyjemność i podarować książkę, albo duży kubek na herbatę. Choć i tak najlepszym podarkiem będzie zrozumienie ich potrzeb oraz szanowanie ich wyjątkowego usposobienia.,,


Teraz nie dziwi nic, że jestem taka jaka jestem :)



Przy okazji zajawka nowego projektu (propozycja na jednej z Grup ... nie wszystkie opuściłam) :) 


Kiedyś byłam ,,Królową Śmietników,, czyli specjalizowałam się w recyklingu/upcyklingu. Kręciło mnie tworzenie z takich materiałów, które inni wyrzucali do kosza. Wyjaśnienie - w śmietnikach nie grzebałam, ta ,,królowa,, to metafora, tak mnie Dziewczyny na Wizażu daaawno temu nazwały :) Potem się rozleniwiłam i profesjonalne materiały kupowałam. Wracam do procederu :) Moje pudełko z kartonu po soku sobie wykombinowałam ... właśnie go dopieszczam.



4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, też pijam ten sok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że jest takie święto, moje święto. Pozdrawiam serdecznie Danusiu i życzę wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to i moje święto.
    Jestem bardzo ciekawa co powstanie z tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(