,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 2 stycznia 2023

Ciąg dalszy mojej skromnej twórczości ......

Czy po godzinie ,,dwunastej,, starego roku idzie nowe? Nie, to tylko zmiana cyferki żebyśmy się nie pogubili w odliczaniu dni, miesięcy i lat ..... . Nic się nie zmieni o ile sami do tego nie przyłożymy ręki :) Czy będzie ,,nowe,, zależy wyłącznie od nas ..... 

Niestety pewnych spraw nie da się przeskoczyć ale ... można spróbować do nich podejść z ,,optymistycznej,, strony. 

Tak się przyjęło, że z nowym rokiem podobno trzeba mieć jakieś postanowienia. Nawet gdybym je miała, sensu nie mają bo ..... wiem, że się z nich nie wywiążę. U mnie ,,linia ciągła,, czyli kontynuacja - robię to co akurat chcę, co mnie pociąga, co mnie zahipnotyzuje. Zrobię tyle ile będę mogła bez wyrzutów sumienia, że ,,lenistwo mnie dopadło,,. Niestety opieka nad chorym absorbuje, zmienia sporo w tym co robię i co chciałabym robić. Dlatego ,,lenistwo,, w cudzysłów ujęte. 

Tak na marginesie - tych co mędrkują ,,Ileż to roboty przy chorym,, mam zamiar omijać z daleka (a najlepiej niech mnie omijają szerokim łukiem) :)

Na początek ,,ciągu dalszego,, kilka, wg mnie najlepszych moich prac z minionego roku. ,,Najlepsze,, to te, które pierwszy raz robiłam, to te, przy których musiałam kombinować, to te, które może i są dziwne, niepraktyczne czy głupie ale świetnie się bawiłam przy ich robieniu :)


Postaram się by w tym roku było jeszcze więcej tych ,,najlepszych,, :)

Na biurku już mam rozpoczęty nowy projekt (oczywiście dziwny i niepraktyczny ale nie dla mnie). Do dziesiątego baza ,,musi,, być gotowa a potem spokojnie, raz w miesiącu dopieszczanie jednej części ..... projekt rozciągnięty w czasie, pełny luz (mam nadzieję, że comiesięczne wytyczne będą do przeskoczenia).

Tyle na początek ...... no to do roboty!

,,Nie jęcz.
Nie narzekaj.
Nie rób wymówek.
Po prostu idź.
I cokolwiek robisz
Zrób to na miarę swoich
możliwości.,,
(John Wooden)


Dla Wszystkich odwiedzających mój blog, dla Znajomych i Nieznajomych .....



11 komentarzy:

  1. Najważniejsze aby artysta był zadowolony ze swoich prac !
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też myślę, że nasze zadowolenie ze swoich prac jest najważniejsze.

      Usuń
  2. Do siego roku Danusiu , owocnego w nowe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danuśku, niech ten rok będzie lepszy od poprzedniego.
    Ps. "Ileż to roboty przy chorym" - nie, no żadnej nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Małgosiu, pożyjemy zobaczymy ale myślę, że musimy ,,temu roku,, i sobie pomóc by był lepszy :)

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku. Przede wszystkim zdrowia i wytrwałości:)
    Ciekawi mnie jaki to projekt ..myślę,że się pochwalisz z etapów pracy nad nim ? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Aniu, na razie robię bazę ..... mogłam na album postawić ale utrudnianie sobie to moja specjalność :) Oczywiście, że pokażę raz w miesiącu co zrobiłam w temacie.

      Usuń
  5. Śliczne i ciekawe prace!!! Życzę wspaniałego 2023 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci, byś miała troszkę czasu i chęci na soje prace.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w 2023 roku. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(