,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 27 grudnia 2022

,,Masowa,, produkcja .......

 Masowa produkcja zawsze mnie przerażała. Zrobienie dwóch takich samych prac jest dla mnie ,,męczące,, ale tym razem się uparłam i powstało 12 opakowań na słodkości (u mnie to Toffifee). Nie są to typowe czekoladowniki. Po prostu opasałam pudełko paskiem papieru kraftowego skleiwszy na jednym boku. Jak widać na załączonych zdjęciach ozdobiłam papierem świątecznym, na górę kartkę przykleiłam wiązaną na wstążkę. Robi się szybko. Na szczęście użyłam różnych papierów dlatego ,,produkcja,, nie była nudna. TUTAJ dla wnuczek z Gnomami a te dla dorosłych .....



 Mogłam się bardziej postarać w ozdobieniu butelki z likierem piernikowym ale ..... czas gonił więc jest jak jest. W torebce ciasteczka świąteczne, które córka upiekła. 



Nic na to nie poradzę, że mam świra na punkcie pakowania prezentów (nawet skromny prezent ładnie zapakowany jest więcej wart niż coś drogiego do biedronkowej reklamówki wrzuconego). Nic na to nie poradzę, że preferuję skromne, symboliczne prezenty a zwłaszcza takie ręcznie robione. Na szczęście obdarowani ,,nie składają reklamacji,, :) :) :)


Pamiętajcie, najlepsze prezenty to te własnoręcznie zrobione. 
🙂


(zdjęcie STĄD)

Przyjemnego poświątecznego czasu .....

 

4 komentarze:

  1. O jejku, ale się narobiłaś:) Śliczne prezenty Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają te toffifikowe opakowania:)
    Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku Danusiu i dużo, dużo zdrowia!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, masz rację - opakowanie prezentu jest bardzo ważne, zwłaszcza tak piękne jak Twoje.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne opakowania na słodkości. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(