,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 16 grudnia 2022

Opakowanie na czekoladki .......

 Zapowiedziane opakowania na czekoladki ,,się robią,, ..... jak mi się nie chce! Robię wszystko tylko nie to co powinnam a przede mną jeszcze dziesięć. Zmienię tylko papiery na ,,poważniejsze,, i dekorację na kartce. Papiery oczywiście ,,akcjonowe,,.

 



A wystarczyło kasę do koperty włożyć ...... żartowałam :) Nawet skromny banknot odpowiednio zapakowany nabiera wartości :)


Między cięciem papieru i klejeniem likier sobie zrobiłam. Ja niepijąca ale ..... na specjalne okazje się skuszę. Mam taki maleńki, ,,bezpieczny,, kieliszek (ma około 80 lat, pamiątka po babci).


Idę dalej walczyć z tym co zaczęłam i muszę skończyć .....


Dorzucam link z likierami :) Ja zrobiłam piernikowy.



9 komentarzy:

  1. Danusiu, fajny ten krasnalek (Mikołaj?) na czekoladowniku.
    Czy to likier kawowy?
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, wykrojnik krasnala/gnoma a może Mikołaja w Chinach kupiony za ,,grosze,, :) Ja zrobiłam likier piernikowy, świetny na świąteczny prezent (wrzuciłam link z przepisami na kilka likierów) :)
      Uściski ...

      Usuń
    2. Z ciekawości odszukałam na Shopee ,,moje zakupy,, ... napisane jest ,,Wzór: Boże Narodzenie Gnome,, więc chyba jednak nie Mikołaj :)

      Usuń
    3. Danusiu, dziękuję za linka, likier piernikowy brzmi kusząco.

      Usuń
  2. Czekoladowniki w cenie, u mnie rozchodzą się jak ciepłe bułeczki. Przepisy na likiery zapisałam sobie, lubię takie wypróbowane ;-)
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowania na czekoladki super bo można i życzenia wpisać . O likierze takim też myślałam ale już nie zdąże zrobić w tym roku. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super skrzat:) Świetnie Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(