,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 15 grudnia 2022

Skarbonka .....

 Puszka po krówkach, kolorowy papier ryżowy, serwetka z żabą, serwetka z wróżką, kawałek sznurka i metalowe elementy + klej do decoupage i lakier bezbarwny. Po ,,przeróbce,, całość w boxie zamknięta. Pierwszy raz robiłam pudełko o nietypowych wymiarach bo aż 15cm wysokości przy podstawie 9cm. Nie wiem jak to się stało, że umknęło mi zrobienie zdjęć. Urszulko, dziękuję za poratowanie.












Tak wyglądała puszka przed metamorfozą :)



Przede mną jeszcze 12(dwanaście)! opakowań na czekoladki. Mam nadzieję, że się wyrobię. Co do kartek to ..... w pudełku hula wiatr, kartek ,,ni ma,,. Po prostu w tym roku nie robiłam, w tym roku nie wysyłam ... przykro mi.


2 komentarze:

  1. Fajnie wykombinowałaś tę skarbonkę. Okazuje się, że w boxie wszystko można schować.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(