,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 10 stycznia 2023

Co znajdziemy na kanale Gosi w 2023 .....

,,Hasło ,,wykorzystuj to co masz, nie kupuj jeżeli ci niepotrzebne,, jest już ze mną od ponad roku więc jestem na tak ❤ Junk journale uwielbiam robić, gorzej z wpisami ale ... jestem na tak ❤ Niech nasza twórczość będzie dla nas odskocznią od codzienności, wytchnieniem, radością ....... bawmy się tym co robimy, cieszmy się z efektu końcowego ❤ Gosiu, życzę Ci aby udało się zrealizować to co sobie zaplanowałaś i to o czym marzysz ❤,,


Powyższy tekst jest moim komentarzem pod filmem Gosi (Greta Art Studio). Wszystkich, których wszelaka twórczość w tym roku będzie pod hasłem ,,rób z tego co masz, nie kupuj zbędnych rzeczy, wykorzystuj to co mamy w domu,, zapraszam do Gosi.


Jeżeli osoba robiąca tutoriale, kursy itp. mówi ,,nie martw się jeżeli nie masz profesjonalnych materiałów, zrób z tego co posiadasz,, i podpowiada czym można to i owo zastąpić to ja jestem na 3xTAK i chętnie wracam do Niej na kanał choćby tylko posłuchać jak opowiada o tym co w tej chwili robi. 

W tym roku mam zamiar ,,zareklamować,, te kanały, na które chętnie wracam (bo dobrze się tam czuję), te kanały, na których znajduję coś ciekawego dla mnie czy te kanały, na których często bywałam, z których wiedzę czerpałam ale ....... jednak biznes czasami psuje dobrą zabawę. Mam nadzieję, że wytrwam a nie będzie tak jak z etykietą ,,Wasze blogi,, (może do tego wrócę).
 
Na razie ogarniam moje ,,królestwo,, by łatwiej mi było znaleźć to co ,,gdzieś jest ale nie pamiętam gdzie położyłam,, :) Co nieco wnuczkom przekazuję (jeżeli pozbyłam się dwóch dużych kompletów markerów to ... chyba ze mną coś nie tak (żartowałam)), wyrzucam przeterminowane media, puszki ze zaschniętą farbą itd. itp. Następuje przegrupowanie moich przydasi/skarbów a jest tego trochę więcej niż trochę :)
Wszechstronność/miszmasz w twórczości już nie jest dla mnie dobry (nie te lata). Na 100% nie rozstanę się ze scrapbookingiem i jemu podobnymi. Czyli papier górą :)

Zanim pokażę ,,styczeń,, (zabawa/wyzwanie całoroczne) to trochę potrwa. Chyba spróbuję w międzyczasie kilka prostych kartek zrobić.


Przyjemnego, twórczego tygodnia życzę ..... ja wracam do moich pasji :)




3 komentarze:

  1. Dziękuję za polecenie kanału Gosi. Muszę dokładnie go przejrzeć, bo zauważyłam kilka interesujących filmików np. o wykorzystaniu ścinków. Pozdrawiam serdecznie Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poczytam o Twoich ulubionych kanałach, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(