,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 12 stycznia 2023

Kartka w stylu C&S .......

,,Czym wyróżnia się styl C&S lub inaczej CAS? Tu nie ma całej palety kolorów, dekoracyjnych elementów, bukietu kwiatów i całej reszty dodatków. W tym stylu liczy się minimalizm, niezwykła oszczędność w dodatkach, prosty i czysty przekaz. Proste do zrobienia? Nie do końca. Niektórzy nawet mówią, że to najtrudniejszy styl. Nie jest łatwo przekazać temat prawie z niczego.,,
(ten fragment STĄD)

Przyznaję, nie jest to łatwy styl jeżeli lubi się jak na kartce dużo się dzieje (nie mylić z naładowaną kartką przypadkowymi elementami bez ładu i składu). Mnie też sprawia trudności ale ..... trzeba spróbować, trzeba wyjść poza strefę komfortu, na chwilę zmienić przyzwyczajenia. Mam na swoim koncie kilka prostych kartek. Może w tym roku ich przybędzie.

Pierwsza, świąteczna. Co ma wspólnego ze świętami? Zależy jak się spojrzy na temat. Z mojej strony to też wyjście ze strefy komfortu w temacie. Wykorzystałam wykrojnik w grudniu kupiony ... wiem, wiem, miałam więcej wykrojników nie kupować ale ten taki uniwersalny, taki na proste kartki (i nie tylko). Tak na marginesie - tylko do północy można na Shopee składać zamówienia, od jutra koniec! Szkoda choć ja ,,płakać,, nie będę :) Wykorzystałam też fragment kartki w Tedi kupionej (komplet 6 kartek z kopertami tylko 1,50zł ... do 31 stycznie wyprzedaż świątecznego asortymentu).




Przy okazji wrzucam filmik dla osób początkujących w scrapowaniu (i nie tylko). Zanim nakupi się zbędnych narzędzi i materiałów bo ktoś tam ma czy ,,a może się przyda,, warto posłuchać doświadczonych Scraperek.



Jeszcze ,,słowo,, w temacie blogów. Tak jak napisała Barbara blogi zamierają. To fakt, sporo osób przeniosło się na Fb, Instagram czy inne miejsca gdzie ,,tętni życie,,. Na Fb czuję się jak ,,ryba w wodzie,, ale z blogowania nie zrezygnuję. To moje archiwum :) 



5 komentarzy:

  1. Ciekawy wykrojnik, urocza kartexczka :) ja nie mam fb i jakos mnie nie ciagnie, na ile czas pozwala jestem na blogu i to mo wystarcza :) Ale prawdą jest że blogi ustepuja mijesca innym mediom- takie życie, ciągle coś sie zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, bardzo ładna kartka, podziwiam takie minimalistyczne prace, bo sama zupełnie nie umiem ich robić.
    Ja tam wolę blogi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten wykrojnik- niby maleństwo a robi dobrą robotę;) też wolę blogi, ale świat sie zmienia, a my z nim;) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest urocza. Podoba mi się ten wykrojnik. Mam kilka wykrojników na tła, ale zapominam o ich używaniu( dlatego m.in. te porządki, by przypomnieć sobie co posiadam) .
    Miłego dnia powszedniego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka. :)
    Jeśli nie zrezygnujemy z blogowania, to one nie znikną, wszystko zależy od nas samych i od tego, gdzie lepiej się czujemy.
    Dzięki za filmik, zawsze się przyda.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(