,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 16 lutego 2023

Bez sensu też ma sens ........

Dzisiaj kolejny wpis w wyzwaniu Februally2023 - Słonecznik(i) ...... w wyzwaniu, gdzie jestem ,,wolnym strzelcem,, czyli zrobię to zrobię, nie zrobię to nikt się nie będzie przejmował (no i świat się nie zawali). Większości tematów niestety nie ogarnę. 


Druga praca to karta do albumu ,,Style,,. Album na kółkach, jeszcze bez okładki. Dziewczyny robią wpisy do Art journali a ja karty do albumu. Praca ,,polajwowa,, (miło spędzony wieczór z Martą na Grupie ,,Świry Rękodzieła Inspirują,,) - styl Glamour. Pierwsza karta kiedyś zrobiona to Gothic. Mam jeszcze do nadrobienia Shabb chic.

Umówmy się, że to jest Glamour czy coś co blisko niego ,,stało,, :) 




Będzie jeszcze kilka prac z modelkami. Mam taki stary katalog z modą więc je wykorzystuję (szkoda wyrzucić). 


Kiedy zrobię coś ,,pożytecznego,,? Nie wiem. Nie mam chwilowo nastroju na większe projekty. Takie wpisy do Art journalu czy drobnostki na szybko w zupełności mi wystarczą by oderwać się od codzienności.




Mały przegląd wpisów Gosi .....





2 komentarze:

  1. Dama w słonecznikach jest rewelacyjna, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kobieta w motylach. :)
    Nie wszystko musi mieć konkretny sens...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(