,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 14 lutego 2023

Serce, z sercem .....

 Temat zabawy to Serce.  Nieskomplikowany więc wzięłam udział. To taka nietypowa kartka w zamyśle miała być (właściwie dwie sztuki) ale chwilowo nie wyrabiam dlatego jedna, skromna ..... i pusta :) Pomysł na taką kartkę na Pintereście mi mignął, jak zapamiętałam tak zrobiłam. 




Bloczek kreatywny dawno temu w Actionie kupiony. Takie ,,walentynkowe,, papiery :) Jeszcze mi ich trochę zostało. Takie drewniane opakowania warto zbierać bo fajne rzeczy można z nimi zrobić (oczywiście jeżeli ktoś lubi recykling).


Ode mnie dla Was ,,kocie serce,, na szczęście :)



3 komentarze:

  1. Bardzo fajna ta nietypowa kartka, Danusiu, można powiedzieć, że z niespodzianką.
    Lubię kotki.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka może okazać się pudełeczkom na drobiazgi:) ale wyszło świetnie :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojna kartka skrywa świetną niespodziankę, oj to to ja chyba odgapię, ha, ha.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(