,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 13 lutego 2023

Februllage 2023 ......

 Nie biorę udziału w wyzwaniu #februllage2023 bo ,,za cienka,, w kolażowaniu jestem no i nie ogarnę tego w jeden miesiąc ale ...... mogę przecież spróbować kilka prac zrobić. Żadna kara mnie przecież nie spotka jeżeli to co ,,zmaluję,, to nie będzie to :) Dla mnie ważna jest zabawa a ta jest przednia :) Dinozaur już jest, dzisiaj Tkanina ...... 



Pomysły są, gorzej z ich realizacją :)

Może jeszcze coś w tym miesiącu ,,wyduszę,, z tego co mam na stanie. Moje prace to nie jest ,,czysty kolaż,, ... wiem, zdaję sobie z tego sprawę :)

I pamiętajcie, że ,,tworzyć każdy może, trochę lepiej, lub trochę gorzej, ale nie oto chodzi,  jak co komu wychodzi. Czasami człowiek musi, inaczej się udusi, uuu ...,,





2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta intrygująca interpretacja, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z podziwem oglądam Twoje poczynania, nie boisz się nowego ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(