,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 12 lutego 2023

,,Poczuj śpiew ptaków,, (nowy wpis) .....

 ,,Tworzyć każdy może, trochę lepiej lub trochę  gorzej (...),,

(parafraza pewnej piosenki)

Lepiej, gorzej to pojęcia względne, wolę określenie ,,każdy tworzy inaczej,,. Każdy tworzy tak jak czuje, tak jak mu ,,pasuje,,. Mowa o wpisach do Art journali (i im podobnych).

Codziennie nowy wpis? Wpis raz w miesiącu? Twórz, paćkaj, klej wtedy kiedy masz na to ochotę, kiedy czujesz potrzebę, kiedy zakiełkuje w tobie pomysł ..... nie odkładaj bo jutro może ci się już nie chcieć :)

U mnie zabawy z mediami ciąg dalszy .....


Mądry Polak po szkodzie ... ta strona kartki do okładki miała być przyklejona (kartki szyte ale kiedyś mogą od okładki odpaść).  


Art journalami i wpisami do nich interesuję się od dawna. Już ponad 10 lat wstecz coś tam próbowałam tworzyć. Na jeden wpis chciałam zwrócić uwagę - paćkanie dokończyłam, zdjęcie zrobiłam (jaka ja z tego wpisu dumna byłam), po dłuższym czasie do Art journala wróciłam i ..... rozczarowanie. No tak, całość lakierem bezbarwnym pomalowałam co niestety zniszczyło wycinek z gazety. Mądry Polak po szkodzie :) Rok 2012-ty, wiedza w temacie mix mediów słabiutka więc ... jestem usprawiedliwiona. Tylko wpisu szkoda.



Miłego reszty dnia .....


5 komentarzy:

  1. Pamiętam, gdy polakierowałam swoje pierwsze bobki na styropianie:) Pracowałam nad nimi wiele godzin. Miały byc prezentem, były personalizowane. Cudnie wyglądały do momentu popryskania lakierem w sprayu. Nie dało się ich uratować. Po prostu - stopiły się. Twój piękny wpis Danusiu wygląda dobrze. gdybyś nie napisała i nie dała do porównanie zdjęcia przed, nie pomyślałabym, że cos poszło nie tak.
    Wpis dający do myślenia. Chciałabym, aby moja starość była radością:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Styropian i lakier się nie lubią, też mi się zdarzyło stopić kilka prac na styropianie :) Ten wpis powstał kiedy moja matka ciężko zachorowała. Nie pamiętam jaka to gazeta ale wiem, że był tam ciekawy wpis o osobach opiekujących się chorymi ... no i to zdjęcie.
      Uściski ślę

      Usuń
  2. Bardzo ładne wpisy - i ten stary, i ten nowy. A efekt z lakierem wygląda na zamierzony i ciekawie się prezentuje.
    Pozdrawiam.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety ,,na żywo,, lakierem zniszczony bardzo niekorzystnie wygląda. Niech taki już zostanie ....
      Uściski ślę

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(