,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 11 lutego 2023

Wpis ,,polajwowy,, ......

 Ewa, ,,lajwy,, z Tobą to wielka przygoda, błogi odpoczynek, odreagowanie z pozbyciem się niedobrych emocji + mnóstwo wiedzy w temacie wpisów do Art journali :) Live z Tobą to po prostu artystyczno-twórczy szał.

Przykro mi ale linku do ,,lajwów,, Ewy nie będzie bo prowadzi je w Grupie zamkniętej (Świry Rękodzieła Inspirują). Gotowe prace/wpisy można obejrzeć na jej blogu.

To mój wpis ,,polajwowy,,. Użyłam tego co na stanie posiadam a niewiele tego jest. Nie posiadam żadnych specjalnych mediów z górnej półki bo szkoda mi na nie pieniędzy. Nie jestem aż tak dobra w temacie by szaleć z zaopatrzeniem. Jak poczuję, że ,,to już jest to,, i będę zadowolona z efektów to może ale jeszcze nie teraz. Mam trochę mgiełek, które sama sobie zrobiłam - tutaj użyłam mieszaniny cieni do powiek z jakimiś perfumami (przed użyciem trzeba wstrząsnąć). Świetnie się sprawdza, no i wpis pięknie pachnie :) 



Mój Art journal to zeszyt z kartkami w kropki w Actionie kupiony. Kartki świetne do pracy z akwarelami i innymi mediami. Kropki ,,przykrywam,, białym Gesso lub naklejam papier np. scrapowy.





3 komentarze:

  1. Fajny i intrygujący wpis, Danusiu.
    Ja jestem zupełnie niemediowa, tym bardziej podziwiam umiejętności w tej dziedzinie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka:) ja niestety nie czuję że to jest to, ale oglądać lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię się brudzić, ale livy z Ewą i Twoje dokonania oglądam z przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(