,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 10 lutego 2023

Album niewędrujący (styczeń) ......

 Jedno z nielicznych wyzwań/zabaw, w których biorę udział w tym roku. Jest to ,,całoroczne wyzwanie długodystansowe,, na ,,fejsbukowej,, Grupie ,,ScrapLejdis (czuję w kościach, że niedługo stamtąd ,,wylecę,, bo się słabiutko udzielam). W tym przypadku ,,album,, to pojęcie względne bo baza może mieć dowolną formę. Ja postawiłam na Memory Dex Card (baza TUTAJ). Obowiązkowe zaś są wytyczne. Na styczeń to kolor niebieski, gwiazdka i koronka. 

Karta styczniowa ......




Z tyłu kieszeń na malutkie maty, tagi czy karteluszki na zapiski wszelakie (dotyczące stycznia). Może jeszcze mały notesik dorobię. Tak sobie teraz pomyślałam, że gotowy ,,album,, będzie świetnym prezentem na nowy rok (2024) dla kogoś kto czuje bluesa :)





Każdego dziesiątego nowe wytyczne ... ciekawe co na luty :)



4 komentarze:

  1. Śliczna strona Danusiu. Fajny pomysł z kartami. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe rzeczy robisz Danusiu.
    pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Już sobie wyobrażam jaki będzie końcowy efekt. Świetna forma albumu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Już sobie wyobrażam jaki będzie końcowy efekt. Świetna forma albumu.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(