,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 4 kwietnia 2023

ArtJunk 2023 ......

Wszystko zaczęło się od zniszczonych kopert, które dostałam ... ,,weź, ty z nich coś zrobisz, szkoda wyrzucić,, :) No to zrobiłam wkłady do Junk Journala, wczoraj okładkę do nich zrobiłam. Zainspirowana ,,lajwem,, Moniki na Stamperii (Fb) po prostu musiałam. Okładka miękka, wkłady ,,wyjmowalne,, (wygoda w uzupełnianiu). Kolejnym ,,pierwszym razem,, są też wpisy jak w Art Journalu. Zupełnie coś innego jak do tej pory robiłam. Mieszanka Art i Junk Journala dlatego nazwałam go ArtJunk :)







Jako że nie miałam takiego materiału jaki na ,,lajwie,, Monika użyła zrobiłam z tego co mi w ręce wpadło. Papieru pakunkowego akurat u mnie sporo więc z tym nie było problemu, na niego przykleiłam materiał w wypukłe hafty i jeszcze cieniutki papier pakunkowy ..... całość zmediowana.



Wkłady są cztery, każdy z ośmiu kopert więc jest sporo stronek do zagospodarowania. Wszystko co dotyczy ArtJunka będzie w etykiecie ,,ArtJunk 2023,, zawarte. Każdy, kto interesuje się taką właśnie twórczością z łatwością znajdzie na boku bloga.


Wiem, że nie każdego Journale wszelakie kręcą (mnie od dawna, dlatego tyle w ich temacie u mnie) ale gdyby ktoś chciał zacząć a nie ma ,,tego czy owego,, przypominam, że Junk Journal to taki Dziennik śmieciowy więc można go sobie zrobić z tego co do wyrzucenia np. jak na tym filmiku a potem po swojemu ,,zagospodarować,, :) 




Postaram się dzisiaj jeszcze do Archiwum mojego drugi wpis wrzucić ......



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(