,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 4 kwietnia 2023

ArtJunk 2023 (wpis) ......

 Właściwie to takie ,,zagospodarowanie,, stron. Kieszenie przeznaczone na coś co muszę dokończyć (kwiatowo będzie). Okładka i wnętrze na razie kolorystycznie pasują do siebie (nad pierwszym wkładem pracuję). Dzisiaj kolejny ,,wpis,, (pierwszy TUTAJ). Kupiłam kiedyś ,,trochę,, papierów z elementami do wycinania, teraz są jak znalazł ... świetnie tu pasują :) Zdjęcia robione przy sztucznym świetle więc kolory ,,nie są do końca sobą,, .....





Będzie dużo skrzydeł co już dało się zauważyć :)


Moja płytka żelowa, o której już wspominałam zdała egzamin. Trochę tłowych próbek zrobiłam. Żelatynowy żelek na razie mi wystarczy. Profesjonalny wałek jedynie sobie zamówiłam.


Po świętach będę dalej ćwiczyć ,,wałkowanie,, farb na ,,żelatynowym żelku,, :) 


2 komentarze:

  1. Coraz piękniejsze wpisy Pani wychodzą! Mediowa rozkosz dla oczu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalne tła wychodza z tego żelka :) ja żelki tylko zjadam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(