,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 6 kwietnia 2023

Ptasie trele ......

 To już czwarte wyzwanie na fejsbukowej Grupie ,,ARTJOURNAL 2023,, (wyzwania można wrzucać do albumu przez cały rok). 


Wpisy dwa bo pierwszy mi ,,nie leży,, przez niepotrzebne pokolorowanie listków i kuleczek (media na tło użyte niekorzystnie na odbite stemple wpływają). Mądry Polak po szkodzie :)


Drugi wpis w moim ulubionym połączeniu kolorów czyli żółty z czarnym. Mam tak od dziecka - odkąd wycięłam kawałek żółto-czarnej zasłonki u babci bo tak mi się spodobała zachwyt pozostał :)


Moje trzy Art Journale - ten mały zrobiłam sobie po ,,lajwie,, Euniki Jedynak. Średni (w kropki) i duży w Actionie kupione ..... powoli ,,puchną,, :)


A propos Actiona - dzisiaj dostałam ,,od zajączka,, kolejne stemple (bardzo dobre jakościowo choć tanie). Przecudnego Robala, patefon i maszynę do pisania już mam, brakuje mi jeszcze chyba statku ... 



Kolejne posty już po świętach (no chyba że ... ) dlatego przy okazji tego chciałam złożyć Wszystkim do mojego Archiwum zaglądającym życzenia ......

Po prostu Zdrowych, Spokojnych, Radosnych Świąt

Dodam jeszcze CIEPLEJSZYCH dni i nocy! Mojej bergenii w tym roku w wazonie nie będzie :( Jeszcze się nie zdarzyło by mi bergenia zmarzła ......



5 komentarzy:

  1. No to zajączek ciut za wczesnie przykicał, pewnie na pocieszenie, że Twój kwiatuszek zmarzł, szkoda go. Błogosławionych radosnych Świąt i jak piszesz- tego ciepełka , oj znudziła mi sie juz czapka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaki są cudne. A jeden szczególnie mnie zaintrygował.
    Wesołych Świąt, Danusiu.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaki lubię podpatrywać w naturze i lubię oglądać na obrazkach.
    Super wpisy z ptakami. :)
    Dziękuję za życzenia. :)
    Spokojnych i pogodnych Świąt Tobie i Twoim bliskim życzę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrowia i radości w te święta.Niech ta wiosna szybko przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ptaki robią wrażenie, są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(