,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 7 lipca 2023

Mały album z opakowań .....

po kartach podarunkowych z Rossmanna. Pół roku leżały, na swój czas czekały. Albumik na 6 zdjęć + miejsce na notatki o zdjęciach :)
Zużyte karty (tak jak bankomatowe) służą do rozprowadzania gesso na kartce. Są też świetne przy ,,rozkładaniu,, nóżek ćwieka (wcale nie trzeba drogich narzędzi). Muszę za takie i podobne małe formy się zabrać by wykorzystać resztki (i resztki po resztkach) :)






Wstążka ,,ruchoma,, (w tunelu). Karty nie są ze sobą do końca sklejone by w przypadku zgrubienia albumu grzbiet mógł się lekko rozszerzyć. 



Czy coś co zrobione jest z czegoś co do wyrzucenia można dać komuś w prezencie? Ot, tak bez okazji, z sympatii? Od momentu kiedy usłyszałam ,,ale to jest ze śmieci zrobione,, jestem ostrożna by kogoś czymś takim ,,uszczęśliwiać,,. 



Przy okazji film w temacie Junk Journali ......




Dzisiaj piątek? Jak ten czas gna do przodu :) Przyjemnego weekendu całego :)



5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to nie są śmieci, używam różnych pudełek do przechowywania rozmaitości ale nie są ozdobione bo to nie moja dziedzina a pudełeczka po kartach podarunkowych świetnie się prezentują, nie pomyślałabym że to z tego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny - uwielbiam takie maluszki. Mnie by taki prezent ucieszył i w ogóle nie rozumiem jak można skomentować, że coś jest zrobione ze śmieci. Dla mnie zwyczajny brak taktu i trąci prostactwem.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumik jest bardzo pomysłowy, a o wstążce w tunelu dobrze, że przypomniałas. Taką chyba własnie u Ciebie już kiedyś widziałam.
    miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykorzystujesz wszystko, co da się przetworzyć w coś fantastycznego.
    Super jest ten albumik i nie są to śmieci, bo ze śmietnika nie wyciągałaś.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstążka w tunelu jest bardzo mądrym rozwiązaniem. Uwielbiam wykorzystywanie tego, co inni by wyrzucili. Fakt, że są ludzie, którzy wyrzuciliby nawet po przerobieniu na coś pięknego. Im chyba powinno się jak najczęściej pokazywać, żeby otworzyć im oczy, ale szkoda dawać 😉 Mniej kupowania - więcej przerabiania i żyłoby się ciekawiej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(