,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 26 lipca 2023

Wpis ,,podróżniczy,, do AJ (i inne) .....

 Prawie 3 tygodnie przerwy? Mnie się po prostu ,,nie chce,,. Wakacyjne lenistwo? To tylko przemęczenie. Od trzech tygodni robię porządki z moimi scrapbookingowymi skarbami i końca nie widać. Takie przegrupowanie na linii frontu (chyba już o tym pisałam), Trochę mi się ,,przejaśniło,,. Jeszcze się nie odnajduję w tym ,,co gdzie,, umieściłam ale ..... ważne, że większość pogrupowana. Kupowanie tego i owego ,,bo się przyda,, czy zbieractwo przydasi to fajna sprawa, niestety skutki już nie bardzo :) Jestem prawie na finiszu ,,walki,, z tymi skutkami. Do tego upał ... jestem ciepłolubna ale bez przesady. Ostatnio trochę się ochłodziło, przyjemniej się zrobiło.

Zatęskniłam za wpisami do moich AJ. Okazją był Dzień Włóczykija (23 lipca) i kolejne, lipcowe wyzwanie na Świrach.



Przy okazji zagospodarowałam kartkę, którą daaawno temu po lajwie Ewy zrobiłam (żel do włosów tu użyty, kartka nieudana). Tak z miejsca na miejsce przekładana (żal wyrzucić) wylądowała w AJ. 



A to wpis niedokończony (nie ma jeszcze kotka na rozpiętym hamaku między palmami). Zachciało mi się tła z papieru pakunkowego. I to był błąd bo nałożony tusz przez maskę (palmy i trawa) rozmazuje się na śliskiej powierzchni papieru. No cóż ... ,,mądry Polak po szkodzie,,. A takie to ładne było :)


I jeszcze wpis kiedyś tam zaczęty ale ,,spartaczony,,. Wczoraj poprawiony i dokończony. 


 Jak widać wpisy na szybko robione ... obiecuję sobie poprawę. Jeszcze niedawno ,,musiałam,, codziennie coś tam ,,zmalować,, ale ostatnio wrzuciłam na luz. Minęły te czasy kiedy miałam ,,wyrzuty sumienia,, jak ręce od robótek odpoczywały :) 

(zdjęcie z internetu)





1 komentarz:

  1. Danusiu, już się zaczynałam niepokoić o Ciebie, dobrze, że się pojawiłaś i to z takimi fajnymi wpisami. Ten z winem szczególnie mi się podoba.
    Uściski - Małgosia X
    Ps. U mnie zimno i leje, podeślij trochę upału:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(