,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 28 lipca 2023

Rdzawo i wakacje (wpisy do AJ) ......

 Świry rękodzieła Inspirują - Positive Art Journal - Rdzawo ..... spróbowałam, rdzy mało ale napis odpowiedni. Pierwszy był cytat, reszta do niego ,,jakotako,, dopasowana. Powiem to co na Fb. - ,,I to mówi ta, która ,,nie pije, nie pali, nie podrywa ..... ale,, :)  Te słowa to tytuł filmu francuskiego, który w młodości obejrzałam i do tej pory tkwi  mi w pamięci (bohaterka nie piła, nie paliła nie podrywała ale ..... mordowała (o ile dobrze pamiętam)).


Wpis w Art Journalu zwanym ,,kropkowany,, (w Actionie kupiony). AJ mam kilka, każdy ma swoją nazwę :) 


Jest też wpis do ,,leniwych,, należący.  Mam kilka dużych, ciekawych kartek ze starego kalendarza, grzech wyrzucić więc w końcu zaczęłam używać. Niestety papier jest ,,wysokiej jakości,, i nie przyjmuje tuszu, niektórych mgiełek ani niczego ,,niewsiąkalnego,, dlatego tylko zostały plamki, którym udało się ,,wżreć,, w papier. Z mojej strony tylko naklejka papierowa ScrapLove i napis gotowiec.


U mnie dalej wakacyjna przerwa od tego i owego ale ...... czasem mam od niej odskocznię i coś tam zrobię czyli odwrotnie proporcjonalnie do czasu niewakacyjnego. 

Dla Wszystkich do mojego Archiwum zaglądających przyjemnego drugiego miesiąca wakacji życzę :)

Dla siebie tylko takie malutkie życzenie .....


(zdjęcie STĄD)


3 komentarze:

  1. Oj tak Danusiu, rdzewieniu też mówię nie:))) Super karta i świetny cytat:)
    U mnie wakacje leniwie upływają - na całego. A tyle miałam planów - miałam dekupażować, malować, nawet stolik stary szkolny z otwieranym blatem odnowić. Stolik stoi w garażu 4 lata, postoi i piąty:) Dobrze mi z tym nawet:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy wpis jakże trafny, Danusiu. Zresztą uwielbiam je wszystkie, Ty wiesz.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis.
    Życzę Ci byś mogła spełnić marzenie .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(