,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 4 sierpnia 2023

Słoneczniki (wpisy do AJ) ......

   Pierwszy wpis do ,,leniwych,, należący bo użyta serwetka naprasowana na kartkę z bloku technicznego + użyty brązowy tusz, odrobina złotej pasty, naklejka i napis-gotowiec. W drugim wpisie tło to brązowe tusze, żółta mgiełka, stempel z napisami + słoneczniki wycięte z serwetki naprasowanej na kartkę z bloku technicznego, naklejka i napis-gotowiec. Wpisy zrobione na sierpniową zabawę na prywatnej Grupie EWY ... 




Na zabawę u Świrów Rękodzieła (prywatna Grupa na Fb) zrobiłam jeszcze jeden wpis (temat z rdzą).


Sierpień, wakacje ...... nie chce mi się chwilowo ,,pożondnie pracować,, w żadnej dziedzinie życia. Nie wiem czy to zniechęcenie czy to pełny luz czy to zawieszenie. Zobaczymy we wrześniu ..... :)

Przyjemnej drugiej połowy wakacji. Wypoczywajcie :)

3 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje nietuzinkowe pomysły, choć art journaling to kompletnie inna planeta dla mnie :) Słoneczniki- bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem przepadłam na widok pierwszego wpisu. Zapach słońca - tak, właśnie tak!
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(