,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 12 sierpnia 2023

Trochę mrocznie, trochę magicznie (wpisy do AJ) .....

To jeszcze nie Halloween, to tylko wynik zakupu takich a nie innych papierów na poprawę nastroju. Wpis należący do ,,leniwych,, bo na tło wykorzystałam papier z zegarem (z jednego arkusza już są dwa wpisy, będą jeszcze dwa ...... (w 4 AJ różnej wielkości) i magiczno-mroczne arkusze z elementami do wycinania.

Dzisiaj magiczny wpis nr 1 (w Dużym21x21 AJ) .....



...... i wpis nr 2 (w AJ zwanym ,,Kropkowany,,)



Czy zakupy między innymi takich a nie innych papierów poprawiły mi nastrój? Uwielbiam takie klimaty więc myślę, że tak :) Cieszy również to, że mimo i pomimo sytuacji mogę w miarę spokojnie coś ,,na szybko,, zrobić :)

Papiery chwilowo niedostępne .....

(Zakupy robiłam TUTAJ)


Przyjemnej soboty dla Wszystkich tu zaglądających :)

2 komentarze:

  1. Czyta magia.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe obie karty Danusiu. Jest tajemnica, jest magia:)
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(