,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 13 sierpnia 2023

Kartka sztalugowa, skręcana .......

W końcu udało mi się zrobić coś innego niż wpis do Art Journala. Kartka z serii ,,muszę bo się uduszę,, :) Jestem na chwilowym ,,odwyku,, od robienia kartek ale ..... takiej jeszcze nie robiłam więc ,,musiałam,, :) 
Zdjęć dużo bo obfociłam ją z każdej strony. Dla chętnych wrzucam tutorial .....



 







(zdjęcie STĄD)

5 komentarzy:

  1. No na taka pracę czekałam, takie nietuzinkowe u Ciebie lubię najbardziej :) Z przyjemnością w wolnej chwili poogladam tutka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka Danusiu, bardzo też podoba mi się ta czerwona kolekcja papierów. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra karteczka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka i cudowne zdjęcia.
    Od czasu gdy kilka dni temu obejrzałam ten tutorial mam ochotę na tę kartkę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(