,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 14 sierpnia 2023

Pudełko do kompletu ......

Pudełko skończyłam po drugiej w nocy ..... jak mnie coś wciągnie to ,,na maxa,, :) Na dnie pudełka kieszonka na pieniądze i doklejona wstążka pomagająca wyjąć z niego kartkę. 





Dla chcących zmierzyć się z taką formą kartki + wachlarz jeszcze raz tutorial wklejam. Z kartki jestem baaardzo zadowolona (nawet niedoskonałości nie widzę) :) Po przeczytaniu wczoraj komentarza Marty - ,,Wow, toś rozwaliła system! Z tym wachlarzem to coś niesamowitego,, jestem wręcz z niej dumna a to mi się rzadko zdarza względem moich prac :)



Przepraszam za moje ,,lenistwo,, (które z lenistwem nie ma nic wspólnego) w pisaniu komentarzy ...... Wasze blogi odwiedzam i na tym coraz częściej się kończy :(


Niestety sytuacja jaka była taka jest, żadnych zmian na lepsze ...... opieka nad chorym to nie bajka, wyczerpuje nie tylko fizycznie ale i psychicznie :(
Jedyną odskocznią jest moje tworzenie (tak na szybko i chaotycznie ... inaczej się nie da) i łączący się z tym odlot do innego świata :(
Nie żalę się, nie marudzę, po prostu takie są fakty ........ jakoś muszę się z tym zmierzyć :) Postaram się już w tym temacie nie pisać :)



Przyjemnego, przedłużonego weekendu :)





1 komentarz:

  1. Danusiu, jakże Cię rozumiem, jakże rozumiem...
    A kartka i pudełeczko rewelacyjne, będę musiała taki wachlarzyk popełnić jak znajdę czas.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(