,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 14 sierpnia 2023

Wpis ,,magiczny,, nr 3 ......

 Kolejny wpis ,,z jednego arkusza papieru,, (jako tło użytego). Tym razem nie tak mroczny jak dwa poprzednie. Ten trochę nostalgiczny. Bardzo podobne okno pamiętam z dzieciństwa, w domu, na wsi, u mojej Babci było :)

Mam kilka Art Journali (dwa kupione w Actionie, reszta to moja robota od podstaw) i w zależności od nastroju, tematu czy materiałów robię sobie w jednym z nich wpis. W ,,Dużym,, jeszcze 3 wpisy i okładką się zajmę. Okładkę ze względów praktycznych na końcu ozdabiam.


Z tej resztki papieru scrapowego wycisnę jeszcze jeden wpis do najmniejszego AJ, którego sobie zrobiłam. Ten nazwany ,,Miniminityci,, (6,5x6,5 cm) :)





5 komentarzy:

  1. Wpis do journala - piękny !!! Też pamiętam takie okno na podwórku u mojej babci. A pod tym oknem sąsiadka wieszała hamak i mogłam się na nim huśtać. Podziwiam Twoją kreatywność ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetne pomysły, twórczo u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, kolejny wyjątkowy wpis. U mojej babci tez było takie okno, tylko domek był drewniany.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Twoje pomysły i to jak o nich piszesz. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(