,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 16 sierpnia 2023

Czwarty z serii ,,magicznych,, i bańki ......

 To już ostatni wpis z użyciem jednego arkusza papieru do scrapbookingu. Czwarty wpis w najmniejszym Art Journalu, który jest przeznaczony na resztki z resztek i na mini elementy, których żal wyrzucić.




A to szybki wpis weekendowy (oczywiście zabawa na Grupie ,,Art Journal 2023 - to mnie interesuje,, - temat ,,Bańki,, ..... jak je zrobić pokazała Kasia).

Bańki pierwszy raz robiłam więc są jakie są ... na razie ,,macałam z czym to się je,, i czy dam radę :) Zabrałam się za nie ze złej strony (na początek) bo zamiast normalnych farbek akwarelowych użyłam ,,metaliki,, ale ..... myślę, że jak na pierwszy raz całkiem całkiem wyszły :)



Od wypadu na Zlot w Katowicach mam fazę na papiery z elementami do wycinania ..... . Spodobało mi się też używanie naklejek. Te zwykłe z rybkami w Tedi kupione, dla dzieci są przeznaczone a że już ,,dziecinnieję,, to użycie ich usprawiedliwione :)




4 komentarze:

  1. Przemyślane wykorzystanie całości arkusza !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję :) Należę do pokolenia, które stara się niczego nie zmarnować, wykorzystać co się da, wycisnąć ,,jak cytrynę,, :)

      Usuń
  2. Danusiu, w nawiązaniu do Twojego komentarza pod albumem (za który bardzo dziękuję) - a dla mnie Ty jesteś absolutną mistrzynią wpisów artjournalowych, one zawsze budzą we mnie różne refleksje i za to je uwielbiam.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję :) Daleko mi do mistrzyni, oj, bardzo daleko ale bardzo mi miło, że Ci się podoba to co robię ..... dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(