,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 25 sierpnia 2023

Misz-masz zaległych wpisów ......

 Tak je tylko zostawię, żeby zaległości się nie nawarstwiły. Nie mam na nic ochoty :(

Najnowszy a potem bez kolejności powstania.




Ostatni wpis to  zabawa na Grupie ,,Art Journal 2023 - to mnie interesuje,, - temat ,,Bańki,, ..... jak je zrobić pokazała Kasia).


Przyjemnego weekendu całego :)

1 komentarz:

  1. Danusiu, witam w klubie nie mających na nic ochoty.Ostanie dni najchętniej wykreśliłabym z życiorysu. Ale na obejrzenie Twoich wpisów ochota zawsze jest.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(