,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 28 sierpnia 2023

Misz-masz ciąg dalszy ........

 Niestety jest jak było czyli bez zmian .....

Oprócz wpisów ,,wielkie NIC,, :) Gdyby nie Grupa Ewy (ArtJournal 2023 - to mnie interesuje) zawiesiłabym nawet zabawę z wpisami do Art Journali. Tak na marginesie jeden ,,Duży 21x21,, już wypełniony, zabrałam się za ,,Nowy Duży 21x21,, :)

Najpierw dzisiejszy wpis na szybkie wyzwanie Ewy .....


  Wcześniejszy ,,Narysuj sobie,, miał nie powstać ale zostałam zmobilizowana. 

,,Co robi niespotykanie spokojny człowiek kiedy nie ma spokoju kiedy rysuje? Przestaje rysować :) Nie mów nigdy nigdy, więc narysuje kwiatek, serduszko, linię prawie prostą, grzybka itd. itp. ale już niczego co precyzji, cierpliwości wymaga. Poszłam na łatwiznę, podpatrzyłam na Pintereście (TUTAJ można znaleźć) i spróbowałam ...... dawno nie rysowałam :),,

Mało u mnie mediowania, przeważają ,,leniwe tła,,. To jedno z nich - kawałek z modowego żurnala podrasowany tuszem :)


Przy okazji jedno zdjęcie z lat mojej młodości ...... artystką chciałam być :) Moje ulubione. Jedno zdjęcie a tyle wspomnień :)


Dziękuję Wszystkim odwiedzającym moje Archiwum ..... przyjemnych reszty dni wakacji :)



4 komentarze:

  1. Super wpisy Danusiu, zaglądam, podziwiam. Zostawiam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również się podobają te karty:) Zdjęcie z młodości Danusiu - bomba! Ten obraz za śliczną Tobą Twój? Rewelacja!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie i miło, zaglądam, czytam i chce jeszcze. :) A wiesz, z tym optymizmem to trudna sprawa, szczególnie jeśli mieć u boku kogoś, kto widzi na czarno. No cóż, trzeba podwójnej siły, ale warto się trochę pomęczyć. Chociażby dla siebie. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem to zdjęcie jest numerem jeden - świetne!
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(